Znasz to?

  • przetestowałaś już tyle diet, że możesz napisać poradnik, a mimo to ciągle masz kilka kilogramów nadwyżki,
  • kolejny raz Twoje dziecko przyłapało Cię na podjadaniu słodyczy,
  • znowu w sytuacji stresowej sięgnęłaś po batonik
  • spojrzałaś  w lustro i… cóż, na pocieszenie zjadłaś czekoladę, obiecując sobie, że od jutra weźmiesz się za siebie
  • chcesz trenować, chodzić na siłownię lub basen, ale zrobisz to dopiero jak… schudniesz.

Jeśli TAK, to te warsztaty są dla Ciebie!

Co moje klientki mówią o kursie?

Nie musisz mi wierzyć na słowo, zobacz co o kursie mówią inni!

„Bardzo miła atmosfera, miałam cały czas poczucie bezpieczeństwa i swobodę wypowiedzi. Dużo praktycznych podpowiedzi do działania i wykorzystania w swoim życiu. ” Grażyna

„Podoba mi się, że zwrócono uwagę że zdrowe odżywianie i ćwiczenia to nie stan przejściowy, ale na całe życie. Bardzo podoba mi się życzliwość Iwony i jej sympatia do wszystkich uczestników. Ze spotkań wracam pełna pozytywnej energii.” Gosia

„Masz świetne podejście do tematu i to plus optymizm oraz narzędzia przedstawione na warsztatach powoduje, że chce się ruszyć w stronę zdrowia. I nie odpuszczać.” Ula

Unikalne grupowe warsztaty on-line

Zobacz co Cię czeka!

Pracujesz w grupie bez wychodzenia z domu.

6 intensywnych tygodni, w czasie których:

– odkryjesz, dlaczego jesz, nawet gdy nie jesteś głodna,

– dowiesz się, co to jest głód emocjonalny i czemu tak trudno zaspokoić go jedzeniem,

– poznasz swoje przekonania jedzeniowe, które mogą Cię trzymać w miejscu,

– przyjrzysz się swoim nawykom i zaczniesz nad nimi pracować,

– nauczysz się jeść uważnie,

– zaczniesz brać odpowiedzialność za swoje wybory jedzeniowe,

– dowiesz się co zrobić, gdy dopadnie Cię kryzys.

A na koniec… zjesz ciacho bez poczucia winy!

R

Te warsztaty są dla Ciebie, jeśli:

– próbowałaś już kilku diet, ale nie widzisz zadowalającego efektu

– chcesz raz na zawsze zamienić swoje nawyki żywieniowe

– chcesz nauczyć się słuchać swojego ciała

– chcesz zacząć zdrowo się odżywiać bez przeprowadzenia rewolucji w kuchni

– chcesz się lepiej czuć w swoim ciele i mieć więcej energii

– chcesz czasem zjeść ciacho z radością i bez poczucia winy!

Q

Te warsztaty nie są dla Ciebie jeśli:

– lubisz być na diecie

– lubisz szybkie, choć krótkotrwałe rozwiązania

– nie lubisz  pracować nad sobą

– nie chcesz niczego zmieniać

– oczekujesz natychmiastowych efektów

– myślisz, że mam magiczną różdżkę, dzięki której schudniesz bez wysiłku.

Nazywam się Iwona Kucharska

Moje Klientki to bardzo różne kobiety. Jedne chcą schudnąć, inne zdrowo się odżywiać czy być aktywne i cieszyć się życiem. Wspieram je w czasie pracy nad tym, co i w jaki sposób jedzą. Pomagam zmieniać ich nawyki żywieniowe. Jak? Oswajam przemianę powoli – robię ewolucję, nie rewolucję! W końcu takie zmiany nie są łatwe, dlatego wymagają czasu i zaangażowania. Nie rozpisuję diety. Zamiast tego uczę, jak wybierać potrawy i produkty, które służą danej osobie. Uczę słuchać siebie, jeść świadomie.

Pokazuję jak dbać o siebie pod względem żywieniowym. Zawsze! Bo oferuję nie chwilową przemianę, jaką dają błyskawiczne diety odchudzające. Ja proponuję zmianę długotrwałą właśnie po to, by te diety nie były Ci już nigdy potrzebne!

Każdy ma różne schematy, nawyki, przekonania i niektóre powodują, że zjada się kolejną czekoladkę. Mówimy: „To ten stres, kłótnia, ciężki dzień”. Podczas warsztatów wspólnie poszukamy innych sposobów na nerwowe i męczące sytuacje. Bo zwykle wcale nie trzeba tej czekoladki – naprawdę można inaczej!

Jestem dietetykiem i diet coachem. W 2005 roku ukończyłam studia z zakresu żywienia człowieka, a w 2016 roku zostałam diet coachem.

Uwielbiam uczestniczyć w tym procesie zmiany – wspierać kobiety, widzieć jak rozkwitają, i obserwować ich kolejne sukcesy.

 

Jak wyglądają warsztaty?

– przez kolejnych 6 tygodni spotykamy się raz w tygodniu  w małej, 4-osobowej grupie w konkretnie ustalonym terminie

– każde spotkanie będzie trwało ok 1,5 godziny

– poszczególne spotkania dotyczyć będą innej tematyki, stałymi elementami będą analiza jadłospisów i zaplanowanie działać na kolejny tydzień

– dodatkowo otrzymasz wsparcie w tajnej grupie na Facebooku przez cały czas trwania warsztatów

– dostaniesz też na maila ćwiczenia i materiały w formie PDF

Spotkanie I

Dlaczego tu jestem?

Czyli o motywacji zewnętrznej i wewnętrznej. Podczas tego warsztatu ustalisz swój konkretny cel, zaplanujesz szczegółowe działania i poznasz sposoby na ich monitorowanie. Dowiesz się, czym jest koło odżywiania, wykonasz ankietę jedzeniową, zastanowisz się nad trudnościami i zagrożeniami, jakie mogą się pojawić, oraz dowiesz się, jak sobie z nimi poradzić. Określisz swoje mocne strony, które będą wspierać w czasie tych 6 tygodni. Zaplanujesz też działania na pierwszy tydzień.

Spotkanie II

O nawykach żywieniowych.

Jak je „wytropić”, aby móc je zmieniać? Porozmawiasz o procesie zmiany i o samodyscyplinie. W grupie przeanalizujemy ankiety żywieniowe oraz omówimy trudności z minionego tygodnia. Na koniec ustalisz kolejny krok na nadchodzący tydzień.

Spotkanie III

O emocjach i potrzebach 

Czyli o tym, dlaczego jesz, nawet gdy nie jesteś głodna. Zastanowisz się nad tym, w jaki sposób emocje wpływają na Twoje wybory żywieniowe. Dowiesz się, dlaczego tak trudno poradzić sobie z jedzeniem słodyczy. Odkryjesz, jakie funkcje pełni jedzenie w Twoim życiu. Pomyślisz też o tym, czy to, co jesz, zaspokaja głód fizjologiczny czy może… emocjonalny. Jak co tydzień odbędzie się też analiza ankiet żywieniowych oraz omówienie trudności z minionego tygodnia i ustalenie planu na kolejny tydzień.

Spotkanie IV

O tym, by jeść uważnie, oraz o postępowaniu i odpowiedzialności za własne wybory w kontekście jedzenia

Zwrócisz uwagę na to, że często wręcz pochłaniasz posiłek w biegu, w ogóle się na nim nie skupiając. W tym tygodniu nauczysz się więc jeść uważnie, ale też pomyślisz o odpowiedzialności za własne wybory i ich konsekwencje – te krótko- oraz długofalowe. Zastanowisz się nad tym, którą drogę obrać. Tradycyjnie odbędzie się też analiza minionego tygodnia i zaplanowanie działań na dalsze tygodnie.

Spotkanie V

Jak ma się motywacja do moich przekonań?

Pomyślisz o tym, na co masz naprawdę wpływ, jak to jest z tymi nawykami i jak możesz je zmienić, by wspierały proces zmiany. Zastanowisz się nad poczuciem własnej wartości – tak ważnym elemencie zmiany nawyków żywieniowych, który jest niezwykle istotny, gdy nadchodzi kryzys. Bo kryzys nadejdzie – to nieodłączny etap metamorfozy. Ale można go przetrwać, utrzymując odpowiednie poczucie własnej wartości. Jak? Dowiesz się tego na warsztacie, który zakończy analiza minionego tygodnia – problemy, trudności, sukcesy.

Spotkanie VI

O pięknie – wewnętrznym i zewnętrznym

Pewnie nieraz zastanawiasz się, co mogłabyś zrobić, aby je dostrzec… w sobie.

Podczas spotkania omówimy, czym jest ideał piękna dla każdej z uczestniczek i jakie jest… idealne odżywianie! Dowiesz się, jak jedno ma się do drugiego. Porozmawiamy też w grupie o samoakceptacji i zjedzeniu ciastka bez poczucia winy Ostatni raz zaplanujesz działania na kolejne tygodnie. To będzie plan, dzięki któremu ugruntujesz swoje dotychczasowe nawyki.

Kiedy?

Warsztaty ruszą w pierwszej połowie maja 2018.

Spotkania będę w godzinach wieczornych. Start godzina 20:00, we wtorki lub środy.

Ostateczny termin do uzgodnienia.

Pakiety

Udział w grupowych warsztatach online

„Zmiana nawyków żywieniowych: przez zmianę myślenia do zmiany jedzenia”

przez 6 tygodni – w dwóch pakietach:

Copyright: Diet Coaching Iwona Kucharska | Projekt: moonproject.pl